Հ. Լ. վարժություններ

87. Նախադասության ընդգծված մասը հանի՛ր և ստացված մասում անհրաժեշտության դեպքում փոփոխություններ արա՛:Հյուրն ուշադիր լսում էր ոգևորված ուղեկցի պատմությունը տաճարի մասին ու մտածում էր. «ինչ հիանալի պատմություն ունի»։ Քաղցն անհամբեր էր դարձրել նրան, ու լսելով տանտիրուհու շաղակրատանքը՝ մտքում ասում էր. «ինչ լավ է»։
Արդեն ամեն ինչ պարզ էր ու հասկանալի. նա գրեց. «ես կպաշտպանեմ ձեզ ամեն տեսակի վտանգներից»։ Ցուցանակն անտառում զբոսնել ցանկացողներին զգուշացնում էր. «անտառում վտանգավոր կենդանիներ կան, զգույշ եղեք»։ Զարմացած նայում էր վիճող անծանոթներին ու մտածում. «այս ինչ հիմար են չեն կարողանում վիճել»։ Վազում էր ծիածանի հետևից ու իրեն­իրեն շշնջում. «ես գժվել եմ»։ Սպասումից ձանձրացած՝ մտածում էր. «երբ պետք է գա այդ մրջյունը»։ Գրքում մի նախադասություն էր ընդգծված. «կարմիր կովը իր սև կաշին չի փոխի»։ Այդ մասին օրագրումս գրեցի. «այսօր ես սիրահարվեցի մի չքնաղ աղջկա»։

87. Նախադասության ընդգծված մասը հանի՛ր և ստացված մասում անհրաժեշտության դեպքում փոփոխություններ արա՛:Օրինակ Երբեմն արջն իրեն այնպես թափով էր գցում տակառի մեջ, որ մյուսկողմից դուրս էր ընկնում: ­ Երբեմն արջն իրեն թափով գցում էր տակառի մեջ:Վաղուց ի վեր բժիշներն ու գիտնականները վիճում են այն մասին, թե մագնիսականդաշտն ազդո՞ւմ է արդյոք մարդու առողջության վրա:
Այդ վեճը նոր թափով բորբոքվեց այն ժամանակ, երբ արյան ճնշման հիվանդության դեմ մի շարք երկրներում սկսեցին կիրառել մագնիսական ապարանջաններ:
Մագնիսական դաշտը լայնացնում է մաշկի մազանոթները, որն էլ հանգեցնում է արյան ճնշման նվազմանը:Ուղևորվելու համար ջերմանավն էի ընտրել այն պատճառով, որ ընդհանրապեսչեմ վստահում օդային տրանսպորտին:Վանդակի առաստաղից անտակ տակառ էինք կախել նրա համար, որ արջը խաղալու բան ունենա:Միշտ չէ որ հնարավոր է լինում գնել կամ որսալ այն կենդանուն, որը մեզ հարկավոր է:Արձանագրվել են բազմաթիվ այնպիսի դեպքեր, երբ կենդանիները երկար ժամանակ ապրել են առանց սնվելու:Գերմանացի մի ինժեներ պատրաստել է այնպիսի չմուշկներ, որոնք էլեկտրական շարժիչով են աշխատելու:

91. Տրված նախադասություններին նախադասություններ ավելացրո՛ւ՝ դրանք
տրվածներին կապելով երբ, որ, թե, եթե, ինչպես, որովհետև, որպեսզի և այլ
շաղկապներով ու շաղկապական բառերով: Օրինակ՝ Մինչև կրակելն աղվեսները փախան: Մինչև կրակելն աղվեսները փախա, որովհետև անզգույշ շարժումից թփերը խշխշացին: Խլեզները Մթնաձորում մարդուց չեն
փախչում: Որովհետև քաջ տղամարդիկ են։
Վայրի վարազի պես էր անտառապահ Պանինը: Երբ կողմնակի մարդ էր մտնում անտառ։
Արջը ոռնոցով մի ոստյուն էլ արեց: Որը անտառի մեջտեղն էր։
Մթնաձորում սկսվեց անհավասար մի կռիվ մարդու և գազանի միջև:
Որպեսզի պարզեն, թե ում տարածքն է։
Ճամփին նրա ձիու սանձից բռնում էին: Որ չփախչի ։
Կեսգիշերին կտուրի վրա խոսելիս էր ասել: Եթե դու անես իմ ասածը չես մահանա։
Ջուրը բակի ջրհորից բերե՛ք: Որպեսզի խմեմ։

92. Տեքստը փոխադրի՛ր կաթսայագործ վարպետի անունից՝ վերաբերմունք
արտահայտելով և հետևություն անելով: 🐘🐝
Հնդկաստանի Պոնդիշերի քաղաքում փղերին փոքրիկ
հանձնարարություններ տալու սովորություն կա: Երբ լավ են բացատրում, խելացի կենդանին կարողանում է ինքնուրույն շատլավ կատարել տրված հանձնարարությունը։ Մի անգամ մի փիղ հանձնարարել էին ծակ կաթսան կաթսայագործի մոտ տանելէնորոգելու: Փիղն սպասեց, մինչև վարպետն աշխատանքն ավարտեց, ու ետ բերեց կաթսան:Սակայն գործը վատ էր արված: Փղին ցույց տվեցին, որ կաթսայից կաթում է, և նորիցուղարկեցին վարպետի մոտ: Փիղը ճանապարհին կաթսան լցրեց աղբյուրի ջրով և կնճիթովկաթսան պահեց կաթսայագործի գլխավերևն այնպես, որ ջուրը կաթի նրա դեմքին: Վարպետըհասկացավ ու այս անգամ կարգին նորոգեց կաթսան:
93. Լեզու բազմիմաստ բառը նախադասությունների մեջ գործածի՛ր քեզ հայտնի բոլոր իմաստներով:
Մարդը կարող է իմանալ ավելի քան հիսուն լեզու։
Մարդու լեզուն չորացել էր ջրի պատճառով։
Մարդու հետ չեմ կարողանում լեզու գտնել։

111. Փակագծի բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելովպահանջված ձևով (եզակի կամ հոգնակի):
Աշխարհում մոտ հազարերեք հարյուր ժողովուրդ (ժողովուրդ) կա: Այդ հազարերեք հարյուր չողովուրդները (ժողովուրդ) խոսում են մոտ երեք հազար լեզվով: Կան լեզուներ, որոնցով տարբեր ժողովուրդներ են խոսում: Օրինակ՝ Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Ավստրալիայի, Նոր Զելանդիայի քաղաքացիները հիմնականում անգլերեն են խոսում, Լատինական Ամերիկայի բնակչության մեծ մասը, բացառությամբ բրազիլացիների, իսպաներեն է խոսում: Սակայն ավելի հաճախ հակառակն է լինում. մի երկրի ժողովուրդը մի քանի լեզվով է խոսում: Սուդանում, օրինակ, հարյուր տասնյոթ լեզու է գործածվում (գործածվել): Կոնգոյում հինգ հարյուր լեզու (լեզու) կա: Դաղստանում մոտ մեկ միլիոն մարդ է բնակվում (բնակվել), և այդտեղի մեկ միլիոն բնակիչները խոսում են (խոսել) ավելի քան վաթսուն լեզվով: Աշխարհի ամենամեծ պատկերասրահը Սանկտ Պետերբուրգի Էրմիտաժն է: Այստեղ արվեստի ավելի քա երեք միլիոն ստեղծագործություններ (ստեղծագործություն) են ցուցադրվում (ցուցադրել): Յդ թանգարանի բոլոր երեք հարյուր քսաներկու դահլիճները (դահլիճ) նայելու համար մարդ շուրջ քսանհինգ կիլոմետր (կիլոմետր) ճանապարհ է անցնում: Արգելանոցում բույսերի երկու հազար տեսակ (տեսակ) է աճել (աճել):

113. Բարդ նախադասությունը պարզեցրո՛ւ՝ նրա մեջ եղած նախադասություններից մեկը հանելով:
Գյուղի վերևում հին քարայրներ կան, որոնց շվաքում նախրից հետ մնացած հորթերն են նստում:
Եվ որովհետև այդ օրը Պանինը անտառ չպիտի գար (նա լսել էր, որ անտառապահը հիվանդ է), Ավին գերադաս համարեց մի շալակ ցախ տանել տուն:
Կա ձմեռվա ճանապարհ, որ անցնում է արևկող տեղերով, վտակների ավազոտ հունով:
Մանուկները գնում են ծանոթ արահետով, որովհետև մյուս կածանները նրանց անծանոթ են ու երկյուղալի:
Գարնան մի գեղեցիկ առավոտ, երբ ամեն ինչ աշխույժ և դուրեկան է թվում, մարդ ամենից քիչ է մտածում առօրյա հոգսերի մասին ու իրեն ավելի մոտ զգում բնությանը, Անժիկն ու Մինա բիբին գնացին դեպի ձորակ:

114. Գտի՛ր տրված բառերի բոլոր նմանությունները (ձևի, իմաստի).
ա) ես, սա, այս,
բ) դու, դա, այդ,
գ) նա, այն:
Բոլորը դերանուններ են։
115. Կետերի փոխարեն ավելցրո՛ւ նախադասություններ, որոնք նկարագրեն նախորդ կամ հաջորդ նախադասության առարկան կամ վերաբերմունք արտահայտեն:
Որսորդը մեծ դժվարությամբմի հավք բռնեց: Գեղեցիկ Հավքը հանկարծ լեզու առավ ու ասաց. — Որսո՛րդ, ինձ բա՛ց թող, քո լավության դիմաց քեզ համար երեք հատ մարգարիտ կածեմ: Որսորդը հավատաց ու բաց թողեց: Հավքը ծառի վրա թռավ, մի բարձր ճյուղի նստեց: Հիմար Որսորդն էլ կանգնել ու մարգարիտներին էր սպասում: Սպասեց գեղեցիկ հավքին, որպեսզի իրեն տա, Բայց հավքն իր խոստումը կատարելու միտք էլ չուներ: Որսորդը զղջաց ու ձեռքը պարզեց , որ նրան նորից բռնի, բայց չհասավ: Սուտասան Հավքը ծիծաղեց ու ասաց. — Ձեռքդ մի՛ մեկնիր նրան, ինչին չի հասնի. սա՝ մեկ: Չլինելու բանին մի՛ հավատա. սա՝ երկու: Անցած-գնացածի համար մի՛ ափսոսա. սա էլ՝ երեք: Ահա՛ քեզ երեք մարգարիտ: Շնորհակալություն գեղեցիկ հավք։

116. Ընդգծված բառերից որը հնարավոր է՝ փոխարինի՛ր անձ կամ իր ցույց տվող այլ բառերով:
Օրինակ՝
1. Այդ մարդն աշխարհում ոչ մեկին իրենից շատ չի սիրում:
2. Այդ մարդն աշխարհում ոչ մեկին նրանից շատ չի սիրում:
3. Այդ մարդն աշխարհում ոչ մեկին որդուց շատ չի սիրում:
Իշխանն ձիուն էլ չէր խնայում. վաղ առավոտից մինչև ուշ երեկո թամբին էր: Իշխանն իրեն էլ չէր խնայում. վաղ առավոտից մինչև ուշ երեկո թամբին էր: Երկիրը իր առանցքի շուրջ պտտվում է մի տարում:
Երկիրն արևի շուրջը մեկ օրում է պտտվում:
Մայրս ասում էր, որ նա երեկոյան հյուրեր է ընդունելու:
Մայրս ասում էր, որ ուշ երեկոյան հյուրեր է ընդունելու:
Այդ մարդն անծանոթներից բացի բոլորին վստահում է:
Այդ մարդը ըմկերներից բացի բոլորին վստահում է:
117. Ընդգծված բառաձևերը ե՞րբ է սխալ և ե՞րբ՝ ճիշտ: Սխալ ձևերն ուղղի՛ր: Գնալիս մի անգամ էլ պատվիրեց զգույշ լինել:
Քո գնալուց հետո հյուրեր եկան:
Այդ աղջկան փրկելուն քիչ էր մնում ինքը խեղդվեր:
Մարդու կյանքը փրկելուց բարի գործ կա՞:
Շտապելիս ամեն ինչ գցում էր ձեռքից:
Շտապելուց ինչ-որ մեկը կանգնեցրեց նրան:
Հոգնել եմ նույն բանն անվերջ ասելուց:
Այդ ասելիս հանկարծ գլխի ընկավ, որ մոռացել է գլխավորը:
Հեռանալիս հիշեցրեց իր հրավերն ու խնդրանքը:
Հեռանալուց հոգնել եմ, ուզում եմ բոլորիդ միասին տեսնել:
Ուշադիր դիտելիս վրան ճեղք կնկատես:
Դա դիտելուց հետո էլ ոչինչ չեմ ուզում տեսնել:
118. Ժամանակային սխալ ձևով գործածված բայերը գտի՛ր և ուղղի՛ր:
Մեր կյանքի մեջ աշխուժություն էր մտցնում մարդանման կապիկը՝ Չամլին, որն ամեն առավոտ թեյ էր բերում սպասավորի հետ մտնում էր մեր ննջարանը: Մի ցատկով կտրում էր դռնից մինչև մահճակալս ընկած տարածությունը և թռչում էր մահճակալիս: Ի նշան ողջույնի՝ շտապ-շտապ համբուրում էր ինձ իր խոնավ շուրթերով ու հետո տնքտնքալով հետևում էր, թե ինչպես էի կաթ, թեյ ու շաքար (հինգ գդալ) լցնում իր բաժակը: Բաժակն ինձնից վերցնում էր հուզմունքից դողդողացող ձեռքով, մոտեցնում էր շուրթերին ու խմում էր ահավոր մի ֆռթոցով: Առանց դադար տալու ավելի ու ավելի էր բարձրացնում բաժակը, մինչև որ այն շուռ էր գալիս մռութի վրա: Դրանից հետո վրա էր հասնում մի երկար ընդմիջում. Չամլին սպասում էր, որ կիսահալված շաքարը հոսեր իր լայն բացված բերանի մեջ: Երբ համզվում էր, որ բաժակի մեջ էլ ոչինչ չկա, խոր հոգոց էր հանում ու բաժակը վերադարձնում էր ինձ՝ այն աղոտ հույսով, որ նորից կլցնեի:

119. Տրված բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր (ասենք՝ հրաշամանուկ հրաշ-ա-մանուկ) և պարզի՛ր, թե բառաշարքերից յուրաքանչյուրն ի՞նչ
ընդհանրությամբ է կազմված.
ա) սահմանադիր, զմրուխտափայլ, կանխավճար, սնափառ, բաղաձայն,
պարտատեր,կենսախինդ, ջրամուկ, արևամանուկ, ձեռագործ նորամուտ,
ա) սահման-ա-դնել, զմրուխտ-ա-փայլ, կանխիկ-ա-վճարել, սին-ա-փառք, բաղ-ա-ձայն, պարտք-ա-տեր, կենսագիր-ա-խինդ, ջուր-ա-մուկ, արև-ա-մանուկ, ձեռք-ա-գործ, նոր-ա-մուտք,
բ) կենարար, կենսուրախ, զուգընթաց, ջրկիր, ջրհեղեղ, բանբեր, քարտաշ,
տնպահ,լուսնկա, մթնկա, ձնծաղիկ, ռնգեղջյուր, քարափ, մոլեռանդ, հրձիգ,
քարտաշ, ակնհայտ:
բ) կեն-արար, կենս-ուրախ, զուգահեռ-ընթացք, ջուր-կրող, ջուր-հեղեղ, բան-բերող, քար-տաշող, տուն-պահել, լուաին-կա, մութ-կա, ձյուն-ծաղիկ, ռունգ-եղջյուր, քար-ափ,
Առակների նպատակը վերլուծություն
Հիսուսը ցանկացել է ասել, որ եթե մարդիկ գիտեն ուրեմն պետք է իմանան, իսկ եթե չգիտեն ուրեմն պետք էլ չի, որ իմանան։ Առակը նրա համար է, որ մարդը խրատվի, դասեր քաղի։ Դրա համար է, որ մարդիկ հասկանան անելիքը։ Մարդիկ աչք ունեն, բայց չեն տեսնում, ականջ ունեն, չեն լսում և չեն հասկանում։
120. Կետերի փոխարեն ժամանակ ցույց տվող հարմար բառ կամբառակապակցություն գրի՛ր:
Նախնադարում ենթադրում էին, որ Վեզուվի ժայթքման ժամանակ (մ.թ.ա. 79թ.) կործանվել է
երեք քաղաք՝ Հերկուլանիումը, Պոմպեյն ու Ստաբիան: Սակայն անցյալ դարում նշանավոր
հրաբխի լավայի և մոխրի տակ թաղված մի այլ քաղաք են գտել՝ Օպուլենտիսը: Պեղումները
ժամանակին
ցույց տվեցին, որ այդ քաղաքում երեք հազարամյակ ապրելիս են եղել միայն ունևոր մարդիկ: Աղքատների տները
մինչ այսօր չենհայտնաբերվել: Գիտնականները միայն գանգի օգնությամբ
մարդու մասին շատ բան կարող են ասել՝նրա սեռը, տարիքը, ազգային
պատկանելությունը, մարմնի կառուցվածքը, մտավորունակությունը և այլն:
Բայց պարզվում է, որ գանգը «խոսում» է ոչ միայն տիրոջ մասին: Ժամանակինգոյություն ուներ այն կարծիքը, որ Աֆրիկա մայրցամաքն ու Սիցիլիա կղզին
երկու տարով
միացած են եղել:Այդ կարծիքն 1913թ. ապացուցվել է: Կղզում գտել են երեք միլիոն տարի առաջ ապրած նախամարդու գանգ, որը նման է ոչ թե եվրոպացի, այլ աֆրիկացի իր
ժամանակակիցների գանգին: Քանի որ ոսկե դարի նավեր չկային, որ աֆրիկացին նավակով հասներ Սիցիլիա, իսկ լողալովայդքան ճանապարհ կտրելն անհնար է, ուրեմն կղզին մայրցամաքի մասն է
եղել:
121. Զույգ նախադասությունները փակագծում տրված շաղկապով կամշաղկապական բառով միացրո՛ւ՝քանի ձևովկարող ես: Օրինակ՝ Դու ամբողջ աշխարհում շրջած կլինես:Դու կվերադառնաս: (երբ) – Երբամբողջ աշխարհում շրջած կլինես, կվերադառնաս: Դու, երբ ամբողջաշխարհում շրջած կլինես, կվերադառնաս: Կվերադառնաս, երբ ամբողջաշխարհում շրջած կլինես:
Գարնանը մժղուկը դուրս եկավ ուղտիականջից: Օրերը կարգին տաքացան: (երբ)
Մժղուկը երբ դուրս եկավ ուղտի ականջից գարնան օրերը կարգին տաքացան։
Ամեն ինչ մոռացել և բոլորին ներել էր: Որոշեց վերադառնալ հայրենի քաղաք:(որովհետև)
Որոշեց վերադառնալ հայրենիք, որովհետև ամեն ինչ մոռացել և ներել էր։
Այդ կղզին կատարյալ դրախտ կարելի էր դարձնել: Հորդաբուխ աղբյուրներ
կային այնտեղ: (որովհետև)
Հորդաբուխ աղբյուրներ կային այնտեղ, որովհետև այդ կղզին կատարյալ դրախտ դարձնել կարելի էր։
Անտառում դեռ ոչ մի շշուկ չէր լսվում: Անձրևն արդեն դադարել էր: (չնայած)
Անձրև անտառում արդեն դադարել էր, չնայած դեռ ոչ մի շշուկ չէր լսվում։
Բոլորը քեզ նման մտածեին: Աշխարհն այսպիսին չէր լինի: (եթե)
Աշխարհն այնպիսին չէր լինի, եթե բոլորը քեզ նման մտածեին
Այնտեղ փնտրեցեք կորած ձիու հետքերը: Այս քարի կտորը գտել ենք: (որտեղ)
Այս քարի կտորը գտել ենք այնտեղից, որտեղ փնտրում էինք կորած ձիու հետքերը։
ա. Փորձիր վերլուծել գործակատարի «Երբ մարդը խիղճ չունի, մեռածի հաշվում է» միտքը:
Երկու տարի շաուրնակ ես եղել եմ նույն կարծիքին, բայց երրորդ անգամ նույն կարծիքին չեմ մնա և կփոխեմ իմ կարծիքը «խղճի» մասին։ Դա միշտ այդպես չէ։ Որովհետև մարդուն հերիք է մի քիչ խղճաս և նա կարող է օգտվել քո խղճահարությունից։ Օրինակ՝ այդ մարդուն խղճում ես և ներում ու նրա հետ կարճ ժամանակ շփվելոց հետո դու կափսոս, որ խղճացել ես նրան։ Իմ կյանքում եղել է այդպիսի դեպք, երբ ես խղճացել եմ և որոշ ժամանակ անց փոշմանել։ Լավ մարդիկ միշտ էլ խղճում են և ես դրանից ելնելով կարող եմ ասել, որ ես լավ մարդ եմ ինքս ինձ համար։
Վարժ. 128
Հանձնել-հանձնել տալ
Պատժել-պատիժ տալ
Ասել-ասել տալ
Աղմկել-աղմկել տալ
Պատասխանել-պատասխան տալ
Զրուցել-զրից տալ
Հայտնել-հայտնել տալ
Աղալ — աղալ տալ
Բանալ-բանել տալ
Տանել-տանել տալ
Վարժ. 129
Մի կտոր հաց տուր։
Շորի կտորը տամ մի լավ բան սարգի։
Կտոր կտոր կանեմ քեզ, եթե պատմես նրան։
Վարժ. 130
Տասկիների ընտանիքի ամենասիրելի զբաղմունքը որսորդության է։
Ամենասիրելի զբաղմունքը Տասկիների ընտանիքի որսորդությունն է։
Հազար տոննա ջուր էր պահանջվում մեկ տոննա հացահատիկ ստանալու համար։
Օլիմպիական խաղերի ժամանակ Հին Հունաստանում ատլետները մերկ էին հանդես գալիս։
Առանց կանգ առնելու մինչև Աթենք վազել է Մարաթոնյան դաշտից հաղթանակի լուրը տանող զինվորը։
Ռադիոընդունիչ էր ամրացված փրկարար շան վզից։

131. Տեքստից հանի՛ր այն նախադասությունները, որոնք տեղեկություն են տալիս՝
ա) մարդու և նրա բնույթի մասին,
բ) ստեղծված նոր սարքի մասին:
Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:
Մարդիկ ուզում են իրենց կյանքը հեշտացնել ու հետաքրքիր դարձնել: Նրանք անընդհատ մտածում են՝ ինչպե՞ս անեն, որ իրենց անհրաժեշտ իրերը միշտ իրենց մոտ լինեն: Եվ քանի գնում, անհրաժեշտ առարկաների ցանկն ավելանում է: Ճապոնական մի ֆիրմա սկսել է գրպանի հեռուստացույց արտադրել: Տեսնո՞ւմ եք, թե ուր է հասել մարդու պահանջը: Նոր սարքն ընդամենը երեք հարյուր հիսուն գրամ է կշռում: Այսինքն՝ երկու խնձորն ավելի ծանր կարող է լինել, քան այդ հեռուստացույցը: Դա շատ փոքր մարտկոցների օգնությամբ ինը ժամ անընդմեջ կարող է աշխատել: Հարմար է, չէ՞, գրպանում այդպիսի առարկա ունենալը. էլ ոչ շտապել է պետք ու ոչ էլ հուզվել: Որտեղ էլ լինես, սիրած ֆիլմը կամ հետաքրքիր հաղորդումը կդիտես:
132. Կետերը համապատասխանաբար փոխարինի՛ր որպես, որպիսի կամ որպեսզի բառերից մեկով:
Գայլը որոշեց տեսքը փոխել, որպեսզի ավելի շատ որս անի:
Որպես հյուր՝ չէր խառնվում տնեցիների վեճին:
Որպես անակնկալ. քեզ բոլորովին չէինք սպասում:
Այգու տերը՝ որպես ծառի լավ ու վատից հասկացող մարդ, ինքն էր խնամում ծառերը:
Եթե պատրաստես այնպիսի մի արկղիկ, որպիսի երազումս եմ տեսել, առատ պարգև կստանաս:
Որպիսի ոչ մեկը ժամանակից շուտ չիմանա ու չխանգարի, սուսուփուս դուրս եկավ տանից:
133. Շարքի բոլոր բառերը, բացի մեկից, նույն ձևով են կազմված: Գտի՛ր շարքում օրինաչափությանը չենթարկվող բառը.
ա) արևմուտք, նեղսիրտ, գունաթափ, ձկնկիթ, ձեռնպահ,
բ) ծալպակաս, չարագործ, գործակից, տառակեր, գետաբերան:

Վարժ. 148
Մարդուն ըստ իր արարքի են ճանաչում։
Երկու մարդ փողոցով քայլելիս հանկարծ իրար են բախվում, դա լինում է նրանց ծանոթության սկիզբը։ Նրանք իրարից ներեղություն են խնդրում և շարունակում իրենց ճամփան։ Նրանք երկուսն էլ շտապում էին իրենց նոր աշխատանքին։ Երկուսնել նույն տեղն են գնում։ Նրանք իհարկե աշխատում են նույն տեղը։ Հետագայում նրանք լավ ընկերներ են դառնում։ Մի օր նա շատ վատ քայլ է անում իր ընկերոջ հանդեպ։ Նա ողջ մեղքը գցում է ընկերոջ վրա։ Հետո հաջորդ օրը նրանք իրարից բաժանված գալիս են աշխատանքի։ Երեկոյան երբ պետք է գնաին տուն տղան գողանում է իր ընկերոջ դրամապանակը։

Վարժ. 150
Ձայնը գլուխը գցած երգում է անձրևից հետո։
Եկել ես մեր քաղաք, որպեսզի աշխատանք փնտրես։
Նավաստին շնից վախենալով հայտնվեց նավամբարում։
Նա կարծես թե մի քիչ շփոթվեց իր հորինած ստից։

Վարժ. 151
Ալոն աշխարհի ամենատարածված բառերից է և այսօր դա օգտագործվում են հեռախոսային խոսակցությունների ժամանակ։ Դա շատ ավելի հին է, քան հեռախոսը։ Մինչև հեռախոսի գյուտն այդ բառը նավերի վրա է օգտագործվել՝ խոսափողով կանչերի ժամանակ և «ալոն» նշանակում է «լսում եմ»։

Վարժ. 152

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s